Тарас Токар: “Репресії проти мене, мого батька і сільських забудовників мають бути припинені!”

Posted: Лютий 25, 2012 by Україна - Ukraine in Тарас Токар про переслідування свого батька
Позначки:, , , ,

Днями тимчасова адміністрація Обласного фонду підтримки індивідуального житлового будівництва на селі розіслала ряду сільських забудовників Полтавщини листи про дострокове розірвання кредитних угод та вимогу про повернення отриманих коштів у повному обсязі.

Ці листи ґрунтуються на підставі акту ревізії Держфінінспекції, в якому повністю ігнорується Закон України “Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві” і, зокрема, стаття 11 цього Закону. На підставі цього акту працівники виконавчої влади, соціальних служб, міліції, прокуратури, судів не мають права на пільгові довгострокові кредити для будівництва або придбання житла. Але, насправді, всі ці категорії громадян мають право на отримання таких кредитів. Підтвердженням цього є висновок одного з Комітетів Верховної Ради України, Інституту законодавства ВРУ та інших органів.

Фонд і надалі надав би кредити перерахованим категоріям громадян, якби ним керував голова фонду Віктор Токар. Але для того, щоб робити беззаконня його було відсторонено. Потім була вигадана “економічна криза” у фонді і я потрапив під скорочення. Насправді ж, жодної кризи не було. Моя присутність заважала творити “беспрєдєл”. Більше того, тринькалися бюджетні гроші на придбання мобільних телефонів, іонізатору повітря, апарату для питної води. Був працевлаштований на посаду водія родич виконуючого обов’язки голови фонду Світлани Янко. Всього цього “ревізори” Держфінінспекції під час перевірки чомусь… не помітили.

Так далі продовжуватися не буде! Репресії проти мене, мого батька і сільських забудовників мають бути припинені!

Віктор Токар продовжує виборювати право працівників виконавчої влади, судів, прокуратур, соціальних служб у суді. І робитиме це до того часу, поки не виборе. Я готую позов до суду про безпідставне скорочення посади, на якій я працював у фонді, з метою повернення на роботу. А сільських забудовників, яких будуть позбавляти права на отримання пільгових кредитів, я закликаю подавати позови до суду з посиланням на вищезгаданий закон. Адже, немає жодних обмежень, пов’язаних з місцем роботи чи займаними посадами.

Борітеся – поборете!

Тарас ТОКАР, помічник-консультант народного депутата України О.Донія.

Коментарі
  1. Тарас, вам известно, что кое-кто готовит очередную подлянку против Виктора Токаря? Если нет, то я могу назвать их имена.

    • Тарас Токар коментує:

      Звісно, знаю. Дякую за турботу! Вона ввела в оману працівників Дерфінінспекції, щоб прикрити власні порушення. Днями один з народних депутатів України напише звернення до Генпрокуратури про проведення перевірки деяких фактів діяльності фонду за керівництва пані Янко. А я готую позов про незаконне скорочення посади, на якій я працював.

  2. Тарас Токар коментує:

    Щодо придбання мобільних телефонів та інших приладів фонд під керівництвом Янко С.А. порушив вимоги діючої Постанови КМУ від 22 жовтня 2008 р. №943. Бригада ревізорів Держфінінспекції цього “чомусь” не побачила…

Залишити відповідь

