В Інтернеті з’явилася реакція на мої публікації

Posted: Січень 5, 2012 by Україна - Ukraine in Заяви, Тарас Токар про переслідування свого батька
Позначки:, , , , , ,

Моя публікація “Фонд знову перевіряє працівник Держфінспекції, який не визнає законів України” не примусила довго чекати на реакцію.

Наступного ж дня статистика сайту “Припиніть репресії проти Віктора Токаря!” показала, що моя порада працівникам прокуратури та нинішньому керівництву Державної фінансової інспекції України проаналізувати роботу ревізора Олексія Казацького спрацювала в протилежному напрямку – цікавитися почали не паном Казацьким, а рідними Віктора Токаря. В Інтернеті сьогодні шукають про покійних батьків та брата мого батька.

Тих, хто займається цим дослідженням, хочу запевнити – НІХТО З НИХ НІКОЛИ НЕ ПРИТЯГУВАВСЯ ДО КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ! Шукайте і ловіть справжніх злочинців, а не штучно робіть з мого батька образ рецидивіста!

Тарас ТОКАР.

Залишити відповідь

