Провокації проти мене не припиняються!

Posted: Червень 5, 2011 by Тарас Токар in Заяви, Публікації в пресі
Позначки:, , , , ,

З А Я В А

Доводжу до відома голову Полтавської облдержадміністрації Олександра Удовіченка, міського голови Полтави Олександра Мамая, прокурора Полтавської області Романа Андрєєва та прокурора м. Полтави Андрія Миронова, що я не маю жодного відношення до провокаційних коментарів на сайті “Новини Полтавщини” з підписами “ттт”, “ТТ”, “Тарас”, “Сарат”.

Я твердо переконаний, що ці коментарі робляться для того, щоб посилити активність органів прокуратури проти мого батька та проти мене особисто.

Рекомендую всім трьом посадовцям звернутися до обласного управління Служби безпеки України з метою встановлення істини. При цьому запевняю вас, що писати такі коментарі, як пишуть вищезгадані “автори” не бачу сенсу.

Хтось поставив за мету спровокувати всіх вас проти мене. Думаю ви це розумієте і не піддастеся на провокацію.

P.S. Думаю, що вам вже показували ті “коментарі” і ви знаєте, про що я написав тут вище.

Залишити відповідь

